Beschadigd document

Wanneer de bezorger nog aanwezig is en uw nieuwe document is beschadigd, mag u dit aan de bezorger melden. De bezorger zal dan de procedure starten van beschadigd document en neemt het document mee retour en maakt er een melding van. U wordt door Dynasure en/of de gemeente gecontacteerd over de vervolgstappen.

Wanneer de bezorger is vertrokken, kunt u per e-mail (afspraak@dynasure.eu) een melding maken dat uw paspoort of rijbewijs is beschadigd. Gelieve aan te geven wat er exact beschadigd is, eventueel middels een foto. Dynasure zal dit afstemmen met uw gemeente en u op de hoogte stellen van de verdere procedure.

Bezorgafspraak inplannen

Wanneer u een bezorgafspraak heeft gepland, kunt u de bezorgafspraak wijzigen of annuleren tot de dag voor bezorging. De laatste wijziging kan op de avond voor bezorging tot 23:00 uur via MyDynasure worden aangepast. De link naar MyDynasure hiervan vindt u in de e-mails die u van Dynasure heeft ontvangen.

Geen e-mailadres? Dan kunt u de wijziging telefonisch doorgeven via 0348-462 873 tot 20:00 uur op werkdagen en tot 18:00 uur op zaterdag.

Ja, dat kan. U kunt een alternatief adres invullen als bezorgadres, bijvoorbeeld uw werkadres. Bezorgingen op openbare plekken zijn uitgesloten.

Let op: dit wordt niet door elke gemeente beschikbaar gesteld. Informeer bij uw gemeente naar de voorwaarden.

U kunt het bezorgadres wijzigen via MyDynasure tot 23:00 uur op de avond voor de bezorging. De link hiervan vindt u in de e-mails die u van Dynasure heeft ontvangen of u kunt dit aangeven op https://afspraak.dynasure.eu/login (hiervoor dient u uw postcode en Track & Trace code in te voeren. De Track & Trace code heeft u per e-mail ontvangen).

Let op: adreswijziging wordt niet door elke gemeente beschikbaar gesteld. Vraag naar de voorwaarden bij uw gemeente.

Wij bezorgen van maandag tot en met zondag in verschillende tijdsvensters.

Let op: de mogelijkheden qua bezorgen kunnen verschillen per gemeente. Vraag daarom naar de voorwaarden bij uw gemeente.

U krijgt een e-mail op het moment dat het document klaar is om te bezorgen. Via deze e-mail kunt u een afspraak inplannen.

Wanneer het document nog niet beschikbaar is bij uw gemeente dan heeft u nog geen e-mail ontvangen. Een andere mogelijkheid is, dat de e-mail in uw spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Controleer daarom voor de zekerheid het postvak met ongewenste mail.

In de e-mail die u heeft ontvangen staat onderaan een kopje ‘contact’ waar u de contactgegevens van Dynasure vindt. Het telefoonnummer van ons klantencontact center is 0348-462 873.

Contactgegevens

Tel:                             0348-462 873
E-mail:                      afspraak@dynasure.eu

Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: van 08:00 uur tot 20:00 uur
Zaterdag: van 08:00 uur tot 17:00 uur

Category: Contactgegevens

De bezorging

Dynasure stuurt verschillende e-mails gedurende het bezorgproces.
Een aantal punten waaraan u deze mails kunt herkennen zijn de volgende.

– Onze e-mails bevatten altijd een link naar onze MyDynasure omgeving en Track & trace.
– De e-mail is altijd aan u persoonlijk geadresseerd en bevat informatie over uw bestelling.
– Controleer het internetadres op het slotje dat aangeeft dat we gebruik maken van HTTPS.

Category: De bezorging

Dat klopt, u ontvangt op meerdere momenten in het bezorgproces informatieve e-mails van Dynasure.

Zo ontvangt u een e-mail met een link om uw afspraak te maken, een afspraakbevestiging, een tijdsindicatie op de dag van bezorging en de vraag om een tevredenheidsenquête in te vullen.

Category: De bezorging

Voor kinderen tot 12 jaar:
Eén van de ouders of verzorgers dienen, naast het kind, aanwezig te zijn bij de ontvangstneming en te tekenen voor ontvangst van het nieuwe reisdocument. Dit moet de ouder of verzorger zijn die bij de aanvraag is opgegeven.

Kinderen van 12 jaar en ouder:
Dienen in persoon aanwezig te zijn en zelf voor ontvangst te tekenen.

Category: De bezorging

Nee, dit is niet mogelijk. Voor de overhandiging van uw nieuwe paspoort, ID-kaart of rijbewijs wordt een identiteitscontrole door de bezorger uitgevoerd en daar dient u zelf bij aanwezig te zijn.

Indien u zelf niet aanwezig bent en iemand anders wilt uw paspoort, ID-kaart of rijbewijs in ontvangst nemen, wordt de procedure door de bezorger afgebroken. U ontvangt per e-mail een melding dat de overhandiging niet is gelukt en krijgt de mogelijkheid om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen wanneer u wél zelf aanwezig bent.

Category: De bezorging

Wanneer u niet aanwezig was voor de bezorging van uw paspoort, ID-kaart of rijbewijs, heeft de bezorger een kaart in uw brievenbus achtergelaten. Op deze kaart staat hoe u een nieuwe bezorgafspraak kunt inplannen (telefonisch of online). Tevens ontvangt u per e-mail de melding dat een bezorger is langs geweest en kunt u zelf makkelijk via MyDynasure een bezorgafspraak online inplannen.

Category: De bezorging

U kunt het beste contact opnemen met een van onze medewerkers die u probeert te helpen. Dit kan via onderstaande gegevens:

Tel:        0348-462 873
E-mail: afspraak@dynasure.eu

 

Category: De bezorging

Per e-mail ontvangt u van Dynasure een afspraakbevestiging betreffende uw bezorgafspraak. In deze e-mail staat ook een Track & Trace link. Door middel van deze link kunt u op de dag van bezorging uw pakket volgen. Ook kunt u op de website van Dynasure via Track & Trace uw bezorging volgen. Hiervoor dient u wel in het bezit te zijn van het Track & Trace nummer en uw postcode.

Category: De bezorging

Via de Track & Trace link in de afspraakbevestiging e-mail kunt u de bezorging volgen. Als blijkt dat de bezorgafspraak niet is doorgegaan, wordt u door Dynasure per e-mail of telefoon op de hoogte gesteld. Uiteraard kan er dan een nieuwe bezorgafspraak worden ingepland.

Category: De bezorging

In de afspraakbevestiging e-mail is een tijdvenster aangegeven. Binnen deze tijd kunt u de Dyna bezorger verwachten. Op de dag van bezorging ontvangt u ’s morgens nogmaals een e-mail waar een specifiek bezorgmoment in een tijdvak van 2 uur is opgenomen. Evenals ontvangt u in de e-mail een Track & Trace link om de bezorger en uw pakket te volgen. 30 tot 60 minuten voordat de bezorger bij u arriveert, ontvangt u een sms, mits uw mobiele telefoonnummer bij ons bekend is, met de exacte aankomsttijd van onze bezorger.

Category: De bezorging

Nee, de kosten van de bezorging heeft u reeds betaald bij uw gemeente.

Category: De bezorging

Indien uw oude paspoort of ID-kaart was verlopen en reeds heeft ingeleverd bij de gemeente dan is de Dyna bezorger daarvan op de hoogte. De bezorger zal u dan niet vragen naar het oude reisdocument.

Let op: Wanneer u uw oude reisdocument nog niet heeft ingeleverd, maar niet bij de hand heeft, mag de bezorger het nieuwe document niet overhandigen en wordt het proces afgebroken. U krijgt vervolgens een e-mail, zodat u een nieuwe bezorgafspraak kunt inplannen.

Category: De bezorging

Als u nog in het bezit bent van uw ‘oude’ paspoort, ID-kaart of rijbewijs dient u het oude document in te leveren. Onze bezorger is hiervan op de hoogte en neemt het oude document in.

Wanneer u geen in te leveren document heeft, dan ontvangt u uw nieuw document van de bezorger mits alle gegevens correct zijn.

Category: De bezorging

Voordat uw nieuwe rijbewijs wordt uitgeleverd, dient de bezorger uw identiteit te controleren. De bezorger controleert dit a.d.h.v. het oude rijbewijs of een geldig paspoort of ID-kaart.

Daarnaast moet de bezorger contact opnemen met uw gemeente of er geen belemmeringen zijn voordat hij/zij het nieuwe rijbewijs uitreikt. Indien u het oude rijbewijs dient in te leveren, zal ook dit document door de bezorger worden gecontroleerd alvorens hij het nieuwe rijbewijs overhandigt. Om die reden willen wij u erop attenderen om het ‘oude’ rijbewijs gereed te houden. Tevens wordt u gevraagd om een handtekening te zetten voor ontvangst van uw nieuwe rijbewijs.

Category: De bezorging

Voordat uw nieuwe paspoort of ID-kaart wordt uitgeleverd, dient de bezorger uw identiteit te controleren. De bezorger controleert dit a.d.h.v. het nieuwe paspoort of ID-kaart. Indien u het oude reisdocument dient in te leveren, zal ook dit document door de bezorger worden gecontroleerd alvorens hij het nieuwe reisdocument overhandigt. Om die reden willen wij u erop attenderen om het ‘oude’ reisdocument gereed te houden. Tevens wordt u gevraagd om een handtekening te zetten voor ontvangst van uw paspoort of ID-kaart.

Category: De bezorging

Nadat u bij de gemeente heeft aangegeven dat u het paspoort, ID-kaart of rijbewijs thuis wenst te laten bezorgen, ontvangt u een e-mailbevestiging. In deze e-mailbevestiging wordt aangegeven dat u heeft gekozen voor de optie (thuis)bezorgen. U ontvangt, zodra het paspoort, ID-kaart of rijbewijs beschikbaar is en bezorgd kan worden, wederom een e-mail met daarin de mogelijkheid om de bezorgafspraak online in te plannen. Wanneer u geen e-mailadres heeft, dan neemt Dynasure telefonisch contact met u op om de bezorgafspraak samen met u in te plannen.

Let op: heeft u meerdere documenten aangevraagd, dan dient u per document een afspraak in te plannen. De documenten kunnen gelijktijdig op hetzelfde adres worden bezorgd. Wat u wilt!

Category: De bezorging

Dyna bezorger

Nee, uit veiligheidsoverwegingen zijn onze auto’s wit en niet beplakt met Dynasure-stickers.

Category: Dyna bezorger

Dat is uiteraard aan u. De bezorger heeft een tablet en het nieuwe document bij zich waardoor het eenvoudiger is als dit bijvoorbeeld aan een tafel kan worden doorgenomen. Vindt u dit niet prettig? Dan voeren we de overhandiging gewoon aan de deur uit.

Category: Dyna bezorger

Elke bezorger kan zich identificeren middels een badge en draagt herkenbare Dyna kleding in de kleuren rood en geel. Tevens is de foto en naam van de bezorger beschikbaar via de Track & Trace link op MyDynasure.

 

Category: Dyna bezorger

Mijn gegevens

Ja, u kunt ook gebruik maken van de bezorgservice als u geen e-mailadres heeft. Wij dienen dan wel uw telefoonnummer te ontvangen, zodat we u telefonisch kunnen contacteren voor het plannen van de bezorgafspraak.

Category: Mijn gegevens

Dynasure heeft deze gegevens nodig voor het plannen van de bezorgafspraak en om u te voorzien van bezorginformatie.

Category: Mijn gegevens

Mijn oude paspoort, ID-kaart of rijbewijs

Het ingenomen reisdocument krijgt een rode sticker, wordt provisorisch onklaar gemaakt door de bezorger en gaat met de bezorger mee. Het document wordt bij de gemeente volledig onklaar gemaakt en vernietigd.

Als u uw rijbewijs vernieuwt, moet u het oude rijbewijs inleveren. Dit is een vereiste van RDW. Bij een bezorging van het nieuwe rijbewijs, wordt het oude rijbewijs altijd ingenomen en vernietigd.

U kunt uw oude document behouden mits uw gemeente deze mogelijkheid aanbiedt. Vraag bij uw gemeente naar de voorwaarden, want niet elke gemeente biedt deze mogelijkheid aan.

 

Waarborging veilige omgang persoonsgegevens

Zeer vervelend dat u een klacht heeft. U kunt uw klacht richten aan ons klantcontact center op telefoonnummer 0348-462 873 of per e-mail: afspraak@dynasure.eu Vervolgens nemen wij uw klacht in behandeling.

Wij werken volgens de richtlijnen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Met onze opdrachtgevers hebben wij de wijze waarop we omgaan met uw persoonsgegevens vastgelegd.

Ja, wij gaan ten alle tijden veilig om met uw persoonsgegevens. Wij voldoen aan internationale normen op het gebied van kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging, dit zijn ISO 27001 en ETSI.

Load More