Bezorgafspraak inplannen

Wanneer u een bezorgafspraak heeft gepland, kunt u de bezorgafspraak wijzigen of annuleren tot de dag voor bezorging. De laatste wijziging kan op de avond voor bezorging tot 23:00 uur via MyDynasure worden aangepast. De link naar MyDynasure hiervan vindt u in de e-mails die u van Dynasure heeft ontvangen.

Geen e-mailadres? Dan kunt u de wijziging telefonisch doorgeven via 0348-462 873 tot 20:00 uur op werkdagen en tot 17:00 uur op zaterdag.

Ja, dat kan. U kunt een alternatief adres invullen als bezorgadres, bijvoorbeeld uw werkadres. Bezorgingen op openbare plekken zijn uitgesloten.

Let op: dit wordt niet door elke gemeente beschikbaar gesteld. Informeer bij uw gemeente naar de voorwaarden.

U kunt het bezorgadres wijzigen via MyDynasure tot 23:00 uur op de avond voor de bezorging. De link hiervan vindt u in de e-mails die u van Dynasure heeft ontvangen of u kunt dit aangeven op https://afspraak.dynasure.eu/login (hiervoor dient u uw postcode en Track & Trace code in te voeren. De Track & Trace code heeft u per e-mail ontvangen).

Let op: adreswijziging wordt niet door elke gemeente beschikbaar gesteld. Vraag naar de voorwaarden bij uw gemeente.

Wij bezorgen van maandag tot en met zondag in verschillende tijdsvensters.

Let op: de mogelijkheden qua bezorgen kunnen verschillen per gemeente. Vraag daarom naar de voorwaarden bij uw gemeente.

U krijgt een e-mail op het moment dat het document klaar is om te bezorgen. Via deze e-mail kunt u een afspraak inplannen.

Wanneer het document nog niet beschikbaar is bij uw gemeente dan heeft u nog geen e-mail ontvangen. Een andere mogelijkheid is, dat de e-mail in uw spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Controleer daarom voor de zekerheid het postvak met ongewenste mail.

In de e-mail die u heeft ontvangen staat onderaan een kopje ‘contact’ waar u de contactgegevens van Dynasure vindt. Het telefoonnummer van ons klantencontact center is 0348-462 873.

Load More