Ik heb een nieuw paspoort of ID-kaart of rijbewijs aangevraagd bij de gemeente en aangegeven dat ik het document wil laten bezorgen, wat moet ik nu doen?

By 13 november 2017

Nadat u bij de gemeente heeft aangegeven dat u het paspoort, ID-kaart of rijbewijs thuis wenst te laten bezorgen, ontvangt u een e-mailbevestiging. In deze e-mailbevestiging wordt aangegeven dat u heeft gekozen voor de optie (thuis)bezorgen. U ontvangt, zodra het paspoort, ID-kaart of rijbewijs beschikbaar is en bezorgd kan worden, wederom een e-mail met daarin de mogelijkheid om de bezorgafspraak online in te plannen. Wanneer u geen e-mailadres heeft, dan neemt Dynasure telefonisch contact met u op om de bezorgafspraak samen met u in te plannen.

Let op: heeft u meerdere documenten aangevraagd, dan dient u per document een afspraak in te plannen. De documenten kunnen gelijktijdig op hetzelfde adres worden bezorgd. Wat u wilt!

Author Nikeh Schulpen

More posts by Nikeh Schulpen