Klanttevredenheid verslag tweede half jaar 2018

By 5 februari 2019Nieuws

Ultieme klanttevredenheid, dat is ons doel!

De klant staat bij ons centraal. Wij streven naar een ultieme klantreis en klantervaring, daarom meten wij de ervaring
van de klant continu. Na iedere bezorging sturen wij een klanttevredenheidsonderzoek naar de eindklant om op deze
manier de ervaring en tevredenheid op een aantal aspecten te meten. Ook in de tweede helft van 2018 hebben wij de
resultaten uit ons klanttevredenheidsonderzoek geanalyseerd en samengevoegd in een rapport. Wij meten de algemene tevredenheid over de dienstverlening door middel van NPS en een rapportcijfer, maar ook de ervaring met de bezorger, zijn uitstraling maar ook hoe deskundig en klantvriendelijk deze is. Daarnaast komt ook de informatievoorziening door Dynasure aan bod, zo sturen wij e-mail en sms berichten om de eindklant te informeren over de bezorging en hebben wij een eigen track & trace systeem, MyDynasure. Als laatste wordt er een vraag gesteld over de klantenservice door Dynasure.

Klik op onderstaande link om het rapport te bekijken.

Klanttevredenheidsverslag deel 2 2018 A3

Benieuwd wat NPS precies betekent? Bekijk dan de uitleg over NPS.

NPS

Author Loekie vandenbergh

More posts by Loekie vandenbergh