Betrouwbaar

De belofte ‘u kunt op ons vertrouwen’ is wat ons betreft onvoorwaardelijk. Wij garanderen veiligheid en betrouwbaarheid als het gaat om het proces, de dienstverlening, het product en de bescherming van (persoons)gegevens. Om dit te waarborgen werken we volgens certificeringen en leven we zichtbare en onzichtbare maatregelen nauwgezet en voortdurend na. Zo zijn we door Binnenlandse Zaken geaccrediteerd voor het bezorgen van reisdocumenten. Zij en andere klanten waarderen ons hoog op het gebied van betrouwbaarheid. Neem gerust contact op als u meer over onze zichtbare maar vooral ook onzichtbare maatregelen wilt weten.

ISO 9001
BSI certificering

Gemak

Bij Dynasure staat gemak voor gemeente en burger voorop.

Wij ondersteunen bij het informeren van uw inwoners over de bezorgservice met informatie- en promotiemateriaal zoals posters, folders en e-mails. Desgewenst geheel op maat, inclusief uw logo en huisstijl. Het stimuleert het gebruik van de bezorgservice en geeft uw medewerkers een prima houvast om de werkwijze en mogelijkheden uit te leggen.

Direct na inklaring ontvangt uw inwoner een e-mail of telefoontje en kan hij/zij online of telefonisch een afspraak maken voor bezorging in een tijdvak van maandag tot en met zaterdag. Er zijn ook mogelijkheden in de avonden en zelfs op zondagen. Deze mogelijkheden bepaalt u als gemeente. Nadat de afspraak is gemaakt ontvangt uw inwoner een persoonlijke afspraakbevestiging per e-mail en sms. Dit bericht bevat o.a. instructies over de bezorging en een link naar MyDynasure, ons online platform. Hierin kan de bezorging realtime gevolgd worden. Bovendien kan uw inwoner, zonder restricties en kosten, tot 23:00 uur op de dag voor de bezorgdatum zijn/haar afspraak wijzigen of annuleren. Het Klanten Contact Center is ook via e-mail, WhatsApp en Twitter bereikbaar.

Wij bezorgen ook Gehandicapten Parkeerkaarten voor uw burgers, klik hier voor meer informatie.

Dynasure maakt het u en uw inwoners zo gemakkelijk mogelijk! Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Traceerbaar

Met ons online platform MyDynasure zijn de aangevraagde reisdocumenten op elk gewenst moment, realtime, te volgen.

Via het Track & Trace systeem is uw inwoner continu op de hoogte van de status en locatie van het document en weet hij of zij exact wanneer het document afgeleverd wordt.

Neem contact voor meer informatie over MyDynasure en het live volgen van documenten.

Klantvriendelijk

Wij willen u en uw inwoners zo veel mogelijk ontzorgen. Daarom zorgen we ervoor dat alles secuur maar soepeltjes en met een minimum aan inspanning verloopt.

Klantvriendelijk betekent voor ons:

  • commitment
  • meedenken
  • heldere communicatie
  • klantgerichte service
  • (totaal)oplossingen
  • uitstekende bereikbaarheid van ons Klanten Contact Center
  • minimale wachttijd door tijdvaklevering
  • kosteloos de bezorgafspraak wijzigen of annuleren (tot 23:00 uur op de dag voor de bezorgdatum)
  • betrouwbare informatievoorziening

Specifieke wensen? Laat het ons weten, Dyna denkt in (totaal)oplossingen.