Bij Dynasure staat gemak voor gemeente en burger voorop.
Wij ondersteunen bij het informeren van uw inwoners over de bezorgservice met informatie- en promotiemateriaal zoals posters, folders en e-mails. Desgewenst geheel op maat, inclusief uw logo en huisstijl. Het stimuleert het gebruik van de bezorgservice en geeft uw medewerkers een prima houvast om de werkwijze en mogelijkheden uit te leggen.
Direct na inklaring ontvangt uw inwoner een e-mail of telefoontje en kan hij/zij online of telefonisch een afspraak maken voor bezorging in een tijdvak van maandag tot en met zaterdag. Er zijn ook mogelijkheden in de avonden en zelfs op zondagen. Deze mogelijkheden bepaalt u als gemeente. Nadat de afspraak is gemaakt ontvangt uw inwoner een persoonlijke afspraakbevestiging per e-mail en sms. Dit bericht bevat o.a. instructies over de bezorging en een link naar MyDynasure, ons online platform. Hierin kan de bezorging realtime gevolgd worden. Bovendien kan uw inwoner, zonder restricties en kosten, tot 23:00 uur op de dag voor de bezorgdatum zijn/haar afspraak wijzigen of annuleren. Het Klanten Contact Center is ook via e-mail, WhatsApp en Twitter bereikbaar.
Wij bezorgen ook Gehandicapten Parkeerkaarten voor uw burgers, klik hier voor meer informatie.
Dynasure maakt het u en uw inwoners zo gemakkelijk mogelijk! Vraag gerust naar de mogelijkheden.